Internetadó? Újabb sorscsapás a nemzetre...

2014.10.22. Szerda

Hitem szerint, és persze ebben a Biblia is alátámaszt, a Jó Isten 10 csapással sújtotta az egyiptomiakat, akik nem akarták elengedni kiválasztott népét. Úgy gondoljuk, hogy ez a 10 csapás isteni büntetés, de ez eltörpül amellett, ami idehaza folyik most már évek, sőt évtizedek óta. Ez már nem 10 csapás, ez már a poklok legmélye...
Alapjában véve nem vagyok egyik oldallal sem szimpatizáló, amolyan "elkötelezetlen" választó, aki alapjában utálja a politikát. No nem az elvei miatt, hanem a politikai elitnek nevezett rabló banda miatt, akik az úgynevezett rendszerváltás óta, folyamatosan szétrabolták az országot és nyomorba taszították. És nem érdekel, ha most jön akár a bal, akár a jobb ultrák tömege, mindkét oldal ugyanolyan velejéig romlott és az sem normális, aki elhiszi bármelyik oldalnak még azt is, amit kérdez. 

Hogy min vagyok most kiakadva? Látható a címben, az internetadó miatt. Biztos vagyok benne, hogy vannak nálam okosabbak és jobbak, akik átlátják az egészet és biztosan meg tudják magyarázni, hogy miért is van erre szükség, de én, a kispolgár nem látok tovább a pénztárcámnál és csak azt látom, hogy már megint benne kutat az éppen aktuális kormány, de mind a két kezével!
Persze, tudom, ilyenkor biztosan azt fogja mondani majd valamelyik kormány szimpatizáns, hogy mocskos baloldali vagyok, aki nem érti, hogy miért van erre szükség. Elárulom, ugyanúgy ki voltam akadva annó, amikor az épp regnáló kormány még ellenzékben szintén kiállt az akkori baloldal által szintén hasonló formában benyújtott internet adó ellen. Csak éppen most az, aki annó tüntetéseket szervezett ez ellen, most be akarja vezetni, mert már nem tudja, hogy jó dolgában mit adóztasson meg. Lassan a levegőt is... 
Gondoljuk csak át a dolgot, és most ne azokat a "szegény" letöltőket nézzük, akik reggeltől estig nyomják a torrentet, ott még meg is értem, persze a mérték akkor is bicskanyitogató. Szóval, bevezetik az internetadót (nem HA, mert szerintem ez már eldöntött tény), egyenesen fogja magával hozni, hogy akinek egy kis esze van, azonnal lemondja az IP TV-jét, forgalom korlátosra állítja az internetjét, lemondja a mobilinternetjét, megszűnteti az otthoni internetes házfelügyeletet... stb. Miért is? Mert ezek mind forgalmat generálnak, nem kicsit, ráadásul a fel és lemenő ág összeadódik, így aztán kétszeresen durva a dolog. Visszatérünk a papírhoz és a tollhoz, postán fogunk leveleket küldeni és kétszer sem mondom, hogy újra megtanulunk füstjelekkel kommunikálni. Letesszük az "okostelefonokat", a facebook tönkremegy, mert kétszer sem mondom, hogy pusztán a magyarországi forgalom kiadta az oldal forgalmának felét, mert a sok majom ész nélkül ossza meg még azt is, hogy milyen színűt szart az éjjel, de ne legyünk alpáriak. Ez nem adóbevételt fog generálni, hanem munkahelyeket fog megszűntetni, visszaveti a fogyasztást és egyébként is... basszus, nem is vagyok közgazdász, mégis látom, hogy egy ilyen adónem bevezetése milyen hatással lesz a társadalomra és állítólag azok, akik a bevezetését elintézték, neves egyetemeken tanultak. Hát tényleg nem osztanak "eszet" (sicc!) a diplomával, sőt, bár tekintve a sok plágiumot, amire fény derült az elmúlt években, ezen már lassan nem is csodálkozom. Kell is nekünk ez az új adónem, a másik "ezer" mellé, még a végén nem lesz miből új kecót venni valamelyik multitálentumnak, aki minden posztra beosztható, független attól, hogy hol tanult. Mert ugye nem is az a baj a költségvetéssel, hogy többet költ, mint amennyi befolyik. Érdekes, ha én ugyanezt megtenném, hogy többet költök, mint amennyit keresek, rövid úton mehetnék az adósok börtönébe. Persze szervezett keretek között kormánynak nevezve magam ezt már legálisan megtehetem és még a pofám is megvan hozzá. Hiába, pályát tévesztettem...

Nem is tudok a végére már mást mondani, mint hogy idézzem két miniszterelnök kedvenc mondását: "Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok! Igen, Megcsináltuk!"

 Ja és még valami, hogy egy kommentelőt is idézzek: "Simán bekaphatod, ha nem tetszik..."

Jajj, a végére még eszembe jutott erről az egészről valami és akinek inge, az igenis vegye magára. Amolyan küldöm az illetékeseknek:

 

Dühöngés OFF